Het Beginstation is de afgelopen weken hard bezig geweest aan het vernieuwen van de branding van het Fietsenstation. We hebben als eerste het logo aangepakt en meer in de stijl van het Beginstation gemaakt. Hierdoor krijg je meer eenheid en zorgt dat voor rust en herkenbaarheid. Vervolgens hebben we ook de social media (zoals de website van het Fietsenstation) onder handen genomen en zijn we begonnen met een eigen Fietsenstation Instagram-pagina. Het doel is om de naamsbekendheid van het Fietsenstation te vergroten, en met behulp van de foto’s die we plaatsen een meer aanspreekbaar geheel te maken. Ook zijn er visitekaartjes gemaakt in de ‘nieuwe huisstijl’, deze kunnen we meegeven om reclame te maken voor Het Fietsenstation. We zijn druk bezig met het bedenken van een manier om donateurs te bedanken voor het doneren van een fiets. Dit omdat wij zonder hen niet zouden bestaan.
Fietsproject
Als klap op de vuurpijl zijn we bezig met een fiets om te bouwen tot rijdend reclamestuk. Hier zijn we nu nog volop mee bezig en hopen samen een mooi resultaat te realiseren.
Conclusie
Kortom zijn er veel oude elementen verbeterd. Ook zijn we nu bezig om samen het Fietsenstation op de kaart te zetten.